9. september 2014

kus käib hommikuti sinu kass?

septembrikuu tähekeses tegutseb kass Nuustik, kes on natuke nagu leemuriraamatu khass Wiilus
(paremal), aga siidisem ja aerodünaamilisem. lisaks on Nuustikul üks anne, mida tahaks õudsalt endalegi...

kui ma olin veel väike, oli mul unistus soetada ka endale vähemalt kümme Nuustikut. kuna vähemalt kümme Nuustikut meie mustamäe koju ei mahtunud, piirdusin ma olude sunnil nähtamatute kaelkirjakutega, kes elasid kogu kambaga vannitoas. pühapäeviti käisime koos vannis ja unistasime kassidest.

aga ega ma alla andnud pole. ühel päeval võtan ka mina endale täiesti oma kassi! ta saab olema vastupandamatu kombinatsioon Wiilusest ja Nuustikust ning oskab lisaks pannkooke küpsetada ja sabaga massaazi teha. enne talve tulekut topime koos aknaid ja teeme Oravakeste kuuri. ja muidugi saab kassist kõigi mu sõprade lemmik (välja arvatud sõbrad, kellel juba on lemmik - neile hakkab Nuustik lemmikuks number kaks.)

mul on kõik täpselt läbi mõeldud.



word of the day: bessen - marjad

Kommentaare ei ole: