21. oktoober 2014

liumägi, pandad ja õuduste võimlemistund


lõpuks ometi häid uudiseid ka hollandist! nimelt ehitas üks kohalik farmer oma sigadele liumäe! see pole muidugi mingi uus asi, sest näiteks hiinas tegelevad pandakarud sellise asjaga juba ammu (video).

sellisele liukakale tahaks õudselt ka ise, ainult neid põrsaid peaks enne allalaskmist veidike loputama. aga pandad võivad tulla KOHE! siidised ja vetruvad... ronivad viisakalt trepist üles - ja karramba! allajõudmise tähistamiseks saab sooritatud ka elegantne kukerpall.

selline õpetlik video võiks olla väga abiks lastele, kes ei oska ega taha kukerpallitada. mul on sellise asjaga nimelt üsna lähedasi kogemusi... eriti kui kukerpalli tuleb teha tagurpidi. mind kollitab luupainajates tänaseni üks kukerpallitamisele kamandav võimlemisõpetaja - ja see polnud mõni kahjutu keskkoolipedagoog, vaid tartu ülikooli riistvõimlemisinstruktor! lisaks kukerpallidele tuli hüpata üle maailma kõige kõrgema kitse, rippuda rööbaspuudel, marssida rivis... mul läheb siiamaani selg higiseks, kui ma neile jubedustele mõtlen. kõik see õudus toimus lisaks ühes jumalast täiesti hüljatud kohas - arhailises võimlas, millest on tänaseks saanud hipsterite teater. vot selliseid asju tuleb läbi elada lastel, kes tahavad saada füsioterapeudiks. asi nägi välja umbes niimoodi:

neljapäeva hommik kell 8 (KAHEKSA!)
toimumispaik: iidne tartu võimla. silmanägemist pimestav ketsilõhn. udusse kõrguvad redelid, iidsed rööbaspuud ja kang. taamal maailma kõrgeim kits.

võimlemisinstruktor: noh, neiu! hakake tulema! ja tõukelaualt ikka tõugake korralikult. kogu jõuga!
õpilane: (habiseb hirmust eemal, hoojooksu raja alguses.)
võimlemisinstruktor: no mis te seal passite? NEIU! hakake tulema, ma ootan! korralik sprint sisse!
õpilane: (abitu viiks). ma ei... ma ei julge.
võimlemisinstruktor: MISMOODI ei julge?! nii pikk neiu... ja nii pikad jalad. teate...spetsiaalselt teie jaoks.. oodake, ma nihutan tõukelaua kitsest kaugemale. muidu teie pikkusega ei saa nii lähedalt korralikult tõugata... a vot nüüd, teine asi! noh, andke tulla! et oleks ikka korralik kõrge hoolend üle kitse!
õpilane: ÕUD! (põgeneb ummisjalu võimlast ja näitab tulevikus tundi nägu ainult eriti äärmisel juhul).

siiamaani tulevad külmavärinad peale, kui ma neile hommikutele mõtlen. aga no kui kukerpallitamine ja üle kitse hüppamine oleks toimunud pandade keskel... KOHE TEINE ASI! kakaaja raadost! 

ps. kuidas ma võimlemisveerandist ühegi murdmata kondita tulema sain ja aine isegi rahuldavale hindele sooritasin, ei tahaks ma siin eriti rohkem rääkida. aga kui teinekord kooke sööma läheme, siis küsige! nutan ja räägin.

word of the day: gymnastiek - võimlemine

Kommentaare ei ole: