30. oktoober 2014

maailma parim lennureis

kui ma senini arvasin, et pole paremat asja, kui lennata puhkusele, lennuk rebaseid täis, siis täna saatis sõbranna mulle täiesti konkureeriva alternatiivi. hiired pardal!

väga tore uudis! ma ei saa üldse aru, miks lennupersonal reisiva hiire pärast kohe madistama kukkus. veel ei saa ma aru sellest, kuidas nad seal lennukis küll nii aeglased on. nimelt ütleb artikkel, et ´hiireprobleemiga tegelemiseks kulus viis tundi ja selles osales ka näriliste tõrje brigaad´. VIIS TUNDI! sellise vintske hiire, kellest ei saa viie tunniga jagu ei arvukas lennupersonal ega brigaad, peaks kinnipüüdmise asemel ülendama hoopis hiir-lennuinstruktoriks! sest ilmselgelt teab see hiir täpselt, kust õnnetuse korral välja hüpata või kus peidavad stjuuardessid parimaid komme... kasulikud teadmised igale reisijale. miks mitte anda sellisele hiirele ka mingi pagun (isegi käparditest kaptenitel ju on)? ma ei usu elu sees, et mingi harilik piloot jaksaks end personali ja näriliste brigaadi eest lennukis VIIS TUNDI varjata. aga hiir - käkitegu!

sellise lennukiga lendaksin ma kohe. võib-olla teised ka? estonian air võiks asja ju turunduslikust aspektist kaaluda - eriti hea oleks, kui ühes lennukis oleks nii rebased kui hiired.

kandideeriksin stjuuardessiks juba homme.

word of the day: muisje - hiireke

Kommentaare ei ole: