26. veebruar 2015

ohtlikud arengud rootsis (asjasse on segatud näts)

rootsis viisid röövlid poest minema 15 000 krooni eest nätsu! vot see on tegu! ausalt öeldes tahaks ma nüüd ise ka õudselt nendega tuttavaks saada... pikutaksime koos kõrge nätsumäe otsas, taskus hõbepaberit täis, ja muudkui näriksime. hommikusöögiks maasikamaitselisi, lõunasöögiks iirisetäidisega ja õhtusöögiks neid tervislikke, õuna ja ksülitooliga.

ehk õpetaksid röövlid mullegi, kuidas ahneid kommitegijaid koorida. sest mul poleks midagi selle vastu, et ka endale aeg-ajalt poest noosi tuua - eriti prantsusmaal, kus kommid on jube kallid! siis võtaksid nätsumehed mind kindlasti kampa diile tegema... kommid sulle, näts mulle! selline kohabitatsioon hoiaks ka kõvasti rahaliselt kokku, sest kui süüa kavalalt, nagu reklaamides õpetatakse, poleks meil varsti enam ühtki hambaauku, mida lappida.

skeem ise on lihtne:

1. kommid.
2. näts.
3. kommid.
4. näts.
5. nalja ja pauku, vahepalaks pikutamine ja iirised! ja siis jälle otsast peale.

mulle tundub, et teha võiks isegi mingi seltsi... nätsu- ja kommihuviliste klubil oleks kindlasti lööki! teeksime facebooki lehe ja ei võtaks sinna mitte ühtki hambaarsti! singapurlased, kes oma riigis nätsu süüa ei luba, lööksime ka minema.

aga kõik teised võivad tulla. kalevi kommitehase mehed võiksid tuua külakosti.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

No ma juba ammu räägin, et ega see magusasõpradest rahvus "swedish" ei saa muust sõnast tulla kui "sweetish"

Kairi Look ütles ...

Haha, just! Karlssoni lihapallid on lihtsalt vahepala ;)