5. veebruar 2015

tallinna lennujaam ja võikud

mina kui suur lennujaamade sõber ei saa seda uudist ometi jagamata jätta: tallinna lennujaamas saab nüüdsest ise võikusid teha! raha võib jätta karbikesse, aga võib ka mitte jätta... johhaidii ja valleraa!

tallinna lennujaam on ikka üks ütlemata tore koht küll! alati tore tulla (kodu, sõbrad, raamatukogu, võikud) ja minna (reisid, seiklus, raamatukogu, võikud), lisaks alati mõni tuttav inimene, muretu turvakontroll ja kommipood sadade oravakestega! arenguruumi on ehk ainult siidiste loomade osas, keda lendu oodates patsutada... mis tuletab mulle meelde, et tallinna lennujaam juba kirjutas mulle ükskord, et neil on rebaseid! ma olen nüüd lendamas käies alati tähelepanelikult silmad lahti hoidnud, aga ette pole sattunud mitte ühtki. kas keegi teine on neid näinud? äkki saaks neid metsast natukene juurde tuua? rohkem rebaseid!

üks unistus on mul veel. sel ajal, kui kõik sõbrad kalamajja ja viimsisse kolivad, unistan mina salaja majast lennujaamas. ma pole paljunõudlik - väike ühekordne onnike, soe tuba, sahver kommide jaoks... maja kõrval võiks olla teine, väiksem maja mu kassile, kust läheks maa-alune tunnel otse kohviku jäätisekeldrisse.

kes laenab kellut?

Kommentaare ei ole: