14. juuni 2015

tere tulemast eestisse! ... ja till.

lendasin üleeile suveks eestisse ja valvan nüüd kannatlikult, et ta juba tuleks. kõige tähtsamad asjad tegin juba ära:
1. patsutasin sõpru (mõned on nii uued, et eelmisel korral neid veel polnudki!), ja
2. lakkusin puhtaks esimese rabarberikoogitaigna kausi.

nüüd jääb üle ainult oodata, et murelikilo 20 eurolt kahele langeks ja kõik ongi täiuslik!

selle eest, et kojutulek mul kogemata kahe silma vahele ei jääks, hoolitses kohe esimesel päeval ka f-hoone. sest tarvitses mul ainult kahvel nende kitsejuustu lüüa, kui ma teadsin otsekohe, et olen jälle eestis. juustu peal oli hakitud till.

küll on hea, et mõned asjad ei muutu! juba mu vana hollandi peika mike, kes eestit hirmsasti armastab, kaebles tallinnas ainult ühe asja üle.

they've put dill in my food! why have they put dill in my food again?

hea küsimus. kes teab vastust - helistage!

4 kommentaari:

iSiil ütles ...

Mul oli väiksena sama mure kogu aeg - no miks nad peavad mu söögi sisse neid juuksekarva moodi tillilehti ja kummaliselt maitsevat peterselli panema? No miks?!

Kairi Look ütles ...

Jaa, petersell ju ka! Rahvuslikud eripärad ;)

evelyn ütles ...

Eestlasre värk,mis teha.Ostsime Lõuna-Itaalias turult mingeid mereelukaid,nagu oleks suured krevetid.Mu abikaasa kammis turu risti-põiki läbi,et tilli saada,nende keetmiseks.Ma tüdinesin jubedalt ära ja soovitasin kuivatatud tilli paki alati tasku panna.kui Eestist välja läheb.Seal oli muide ainult apteegitill,mis on hoopis midagi muud.

Kairi Look ütles ...

Hehe, see on küll hea lugu! :) Aga apteegitillist saab muide ropult head salatit, kuhu käib juurde ainult sidrunimahl, oliiviõli ja parmesan. Ma sõin seda terve kevade ja ikka veel läheb :) Kõiki neid koostisaineid leiab päris kindlasti igalt Lõuna-Itaalia turult ka.