4. juuli 2018

teadlane ja surematud eestlased

kas te juba kuulsite, et floridas röövis üks mees teadlase, kes ta koera surematuks muudaks? väärt initsiatiiv!

kui see teadlane koeraga valmis saab, võiks ta kärmesti tallinna saata, sest mul on siin terve männipargitäis oravaid ja kaks koogiküpsetajast vanaema, kes väärivad samuti igavest elu. lisaks võiks teadlast näidata valitsusele ja kodanikele, kes muretsevad pidevalt eestlaste väljasuremise pärast. ma ei tea, arvestades tillukeste tõukekate hulka mu kortermaja uste taga pole minu meelest pabistamiseks põhjust, aga küllap valitsejad teavad, millest nad räägivad. see teadlane saab sellise pisiasjaga kindlasti hakkama ja tinistab meile tuhandeid surematuid maksumaksjaid. ja siis me püsimegi igavesti! lihtne! elagu till ja laulupeod! 

kui eestlastega valmis, võiks teadlane abistada lendoravaid ja euroopa naaritsaid, ja lennata siis arktikasse jääkarude juurde. 

kui nendega valmis, võiks paar surematut karu külastada välisriike ja süüa seal maailma hüvanguks ära mõned kurjad inimesed. üks selline inimene elab minu andmetel moskvas ja teine ameerikas. kui karud nii kaugele ei viitsi, võiksid nad külastada üheskoos helsingit ja tabada kaks kärbest ühe hoobiga. pärast einestataks fazeri kohvikus ja pikutataks esplanaadi pargis.

teadlase avastanud florida mehele tuleks muidugi teha ka ausammas. seda au tahaks kindlasti endale üks surematusele pretendeeriv tallinna skulptor, aga ma ei tea, annaks teistele ka võimaluse? pealegi oleks muidu peagi kogu tallinn selle mehe tehtud kujusid täis ja vaesed igavesed eestlased peaksid neid elu lõpuni vaatama.

sellise asja peale helistaksid mulle kindlasti ka surematud vanaemad. igavest noomimist taluda...  eeei tea. las selle samba teeb ikka keegi teine. 

Kommentaare ei ole: