4. aprill 2008

üksinda kodus


eile püüdsin päev otsa kasse! õhtuks sain lõpuks ühe kätte ja panin talle nimeks siim. olin hullult rõõmus! kass rõõmustas ka, et ma ta kinni püüdsin, ja läks kohe krõpsti rattakorvi.

mis siis ikka, asusin kassile amsterdami näitama. siim oli ikka ülevoolavalt rõõmus, istus viksilt korvis ja huilgas õnnelikult iga kord, kui me jälle mõnest türklaste kebabibaarist möödusime.

pärastpoole sidusin kassile kollase lehvi kaela ja läksime turule kala ostma. kass ikka muudkui rõõmustas! võtsime kõige uhkema kalaleti ees koha sisse ja asusime kraami noolima. siim valis väga hoolikalt ja võttis lõpuks kilusid soosiva seisukoha. peale kilude tõime turult ära veel kastaneid, kommi ja veini ja läksime koju rõdule einestama, sest ilm oli kohutavalt soe ja kilu haises ka päris jubedalt.

pärast oli iseäranis sulnis olla. kõlgutasime üle rõduserva jalgu (mina kahte, kass nelja) ja lasime kommi ning kilu luusse. naabri aknast tuli gershwinit ja meie sülitasime kanalisse pilvi ja lambakesi. hiljem tegime kassiga linna peal veel ühe kiire jalutuskäigu ja käisime sõbra juures peol, kus kass hullus rõõmust ja tahtis proovida kõikide külaliste limonaade. tagasi vändates näksisime ära selle kevade esimese punga.

koju jõudes sõi kass sõi ära üksteist lihapalli. ma poleks elu sees uskunud, et nii väikese kassi sisse nii palju liha mahub! (muidugi olin ma jubedalt uhke!). siis tegi kass veel mõned tiirud ja läks mu peika padja peale magama.

mõne minuti pärast helistas mike välismaalt ja noomis mind, et kõik kojutoodud kassid peavad olema mõistlikud ja viksid. vastasin, et siim on esikus puukorvis ja vaevu sööb. selle peale rullis kass end mike'i padjalt alla ja sõi köögis ära ka viimase, kaheteistkümnenda lihapalli, enne kui ta voodisse tagasi ronis ja tekiservale väikse rohelise junni jättis.

word of the day: gek katje - hullult äge kass!

1 kommentaar:

Pretty Young Thing ütles ...

väike update paluks! :-))