4. mai 2012

estonian air ja õudsed linnud

estonian air pani lennukitele linnunimed ja üks neist on nüüd jäälind. see on ju õudne fopaa!

ma ei tea, kas lennumehed on eesti lasteteatri minevikuga tuttavad, aga kunagi mängiti draamateatris etendust nimega Lobasuu ja pingviin, kus figureeris muidu ohutute tegelaste hulgas ka üks väga vastik jäälind. tema verejanulisi kaime nägi mu väike vend hiljem nädalate kaupa magamistoa kapi taga. on täiesti võimalik, et ta pole śokist veel tänaseni päris taastunud.

mis ma estonian airi meestele öelda tahan, on lihtsalt see, et toonane jäälinnupublik on 2012. aastal parimas lennusõidueas ja teil võib seal vabalt ette tulla, et mitte keegi ei taha jäälinnulennukiga lennata! kui just peab hädasti selline nimi olema, siis kriipige vähemalt kleeps lennuki seinalt, sest muidu võib vabalt juhtuda, et reisijad panevad lennuki juurest plehku. see käib näiteks nii:

lennujaama siseneb esinduslik ärimees ja otsib i-padist e-pileti. jäälindudega on ärimees draamateatri aegadest hästi tuttav.
jäälindudega hästi tuttav mees: 'tere päevast. mul oli lend amsterdami kaudu new yorki. palun saatke pagas otse sihtkohta.'
lennujaamatädi: 'tere tulemast lennule! siin on teie pardapilet ja kohvrisedel, pagas siis otse new yorki. soovin teile ilusat lendu! te lendate meie uue jäälinnulennukiga.'
jäälindudega hästi tuttav mees: 'õõõh.... õõõõmm. khmm. a-ga ma ei tahaks. khmm.'
lennujaamatädi küsiv pilk.
jäälindudega hästi tuttav mees: 'et selle jäälinnuga... ma ei tahaks. õõõ. kas muid lennukeid ei ole? aga ma tulen siis parem mõni teine päev tagasi. nägemist!'
lennujaamauksed avanevad ja sulguvad väga kiiresti. jäälindudega hästi tuttav mees kihutab ootamatult vilkalt esimesse taksosse.


ps. kui juba hoiatamiseks läks, siis soovitan vältida ka öökulle. lisaks sellele, et tegu on väga kahtlustäratava linnuga, kes tegeleb pimedal ajal jumal teab millega, on mitmed öökullid tuntud ka hirmutavalt viletsa kirjaoskuse poolest. ÖKUL? filoloogid ja kirjanikud sellise lennukiga kohe kindlasti ei lenda. kõik läheb valesti!

Kommentaare ei ole: