21. detsember 2014

jõuluvana ja torud

käisin täna lasteaias ja kohtusin seal ühe väga uudishimuliku lapsega. kügelesin parajasti koridoris vetsusabas, kui saabus ronja ja hakkas otsekohe informatsiooni pinnima.

kuule, kas sina tead, kuhu lasteaia torud lähevad!? uuris preili ja nokkis nina.
millised torud? küsisin mina.
selle toa torud! viipas ronja vasakule.

uurisin ust. kust mina tean, kuhu lähevad direktor kabineti torud! ei ole eriti mõnus tunne, kui saabub teraste lapsesilmadega ronja ja kukub sind avalikus kohas häbistama. mind ju ei huvita torud! kaalusin põgenemist, aga ronja seisis keset koridori ja blokeeris läbipääsu.

ma ei tea, kuhu torud lähevad... kokutasin ma.
lapimaale! teatas ronja võidukalt. jõuluvana läks siit mööda torusid lapimaale!

ma ei saanud aru. mismoodi, mööda torusid? ikka väga rumal tunne oli. mõtlesin, et peaks vist mõne torumehega kohvile minema.

ronja ohkas ning ütles selgelt ja aeglaselt, nagu koerale:
jõuluvana ronis üles ja läks mööda torusid lapimaale tagasi! ma nägin küll, kuidas ta peale jõulupidu direktori tuppa tuli. siis fotograaf ütleski, et jõuluvana läks mööda torusid koju tagasi! 

ronja tõstis sõrme oimukoha juurde ja tegi sellega kolm väikest ringi. mis naisterahvas see sihuke küll on?

ma ei teagi. piinlik oli küll.

word of the day: loodgieter - torumees

Kommentaare ei ole: