25. september 2014

ettevalmistused sügiseks


viimasel ajal juhtub kogu aeg asju!

näiteks kui ma pühapäeval magama läksin, oli õues veel suvi - aga järgmisel hommikul juba talv! küllap olete ka teie märganud, et keegi koll on ainult mõne tunni jooksul aastaaja ära vahetanud. kaalusin esialgu termomeetrit põrnitsedes võimalust, kas olen äkki kogemata kaks kuud maganud, aga õnneks kummutas ETV mu kahtlused. urmas vaino sõnul oli  õues tavaline 22. september, aga see-eest 3 kraadi ja torm. tere sügis!

ega ma seepärast muidugi meelt ei heitnud. tegin hoopis sügise tervituseks kolm soojendavat kükki ja urgitsesin kapist lagedale soojad sokid. pisut einestanud, treenisin ma kogu hommikupooliku voodi peal hüppeid. ainult paar nädalat veel  - ja kadriorgu! eelmisel aastal leidsin ma tiigi lähedalt täiusliku tamme, mille alumiselt oksalt on lehtedesse sukeldumine üks parimaid asju maailmas. 

(teiselt poolt puud saab korjata tõrusid. eelmisel aastal sündis selle tamme tõrudest kakskümmend kolm kaelkirjakut.)

kuna ilm päeva jooksul ei paranenud, määrasin endale igaks juhuks ka preventatiivse oravakeste kuuri. sisse võtta kolm korda päevas, enne ja pärast sööki, rohke kuuma tee ja meega. efektiivsuse suurendamiseks võib teha kükke. sel aastal võib nohu panni lakkuda!

word of the day: gezondheid - tervis

Kommentaare ei ole: