1. oktoober 2014

maailma parim kohvik

lugesin just nädala parimat uudist - jaapanis avati öökullidega kohvik! neid on seal tervelt kolmkümmend tükki ja artikli kohaselt armastavad nad istuda klientide peas. ei saa öelda, et selline uudis poleks mind elu üle järele mõtlema pannud. sel ajal, kui mina mustamäel teed joon ja terevisiooni vaatan, istuvad jaapanlased kohvikus, öökullid peas! kadekadekade.

ega ma ei salga, et selline põrutav uudis tõmbas mind tasasel kolmapäeva hommikul kohe kõvasti käima. otsustasin, et niipea, kui rahapaja leian, sõidan esimese asjana tokyosse. siis tuleb veel ainult palvetada, et just siis, kui ma seal kohvikus jaapanis maha istun, helistab sõbranna...

sõbranna: kuule tsau mis teed!? läheks kinno?
sina: tead, ma tahaks küll, aga ma vist ikka ei saa praegu hästi. 
sõbranna: mis teed siis?
sina: ah kuule niisama olen. istun siin ühes kohvikus ja kooki söön ja... ahjaa, mul istub öökull ka peas. 

no kas see poleks mitte tore?

eriti meeltmööda peaks öökullidega kohvik olema raamatusõpradele. istute kohvikus ja loete romaani, öökull peas! tuntud tarkuse sümbol, väärikas ja lugemishimuline lind... ei ole talle võõrad ei raamatud ega ka kirjasõna. on ju nii mõnedki kuulsad öökullid jäädvustanud ajalukku unustamatuid lauseid, nagu näiteks ÖKUL ja BLIU ONE SNNIUNNIÜNIINNIPÄVAGZ.

ma arvan, et seda öökulliasja peaks arutama mõne eesti ettevõtjaga. öökullidega kohvik sobiks ju kenasti ka eestisse... pealegi pole neid vaja kaugelt tuua. tuleb lihtsalt minna metsa ja mõned kinni püüda. äkki viitsib  mati kaal neid veel enne natuke õpetada, kuidas kohvikus käituda ja lusikaga suhkrut segades mitte kella lüüa. 

kes teeb ära?

word of the day: uil - öökull

Kommentaare ei ole: