23. oktoober 2014

kes elab sinu kapi all?

mul kaob viimasel ajal kodust kogu aeg asju. selle, kuhu kaovad sokid ja lusikad, tegin ma juba ühe vana postituse raames selgeks ... aga kuhu kaovad minu pastakad, kindad ja kommid? lisaks on kuhugi haihtunud terve hunnik raamatuid, mida ma enda mäletamist mööda isegi välja laenanud ei ole. (kellele ma oma laenatud raamatud laenasin? palun tooge tagasi!).

rääkisin oma murest vennale, kes on sellistes asjades väga nupukas. vend küsis mu käest kohe ainult ühe küsimuse:

vend: kas sa ikka oled kontrollinud, kes su kapi all elab?

mõtlesin esialgu, et vend on hulluks läinud või teeb mu kulul rumalat nalja... aga siis saatis ta mulle selle video! nüüd saan ma aru küll, et kapialuste elanike identifitseerimine võib selgitada nii mõndagi. tõin kohe selverist kaks konservi turisti einet ja taskulambi. õhtul panen lõksud üles, istun hästi tasakesi kapi ette ja asun varitsema.

loodetavasti on mul juba homseks selge, kes elab kapi all ja kuhu ta mu pastakad on peitnud. loodetavasti ilmuvad välja ka pirnikaramellid ja mitu loomingu raamatukogu numbrit.

word of the day: blikje - konserv

Kommentaare ei ole: