19. oktoober 2014

kuulus muuseum ja rotid

mulle tundub, et olen pariisi täiesti alahinnanud. nimelt sain ma just teada, et louvre´is elavad rotid. ELUSAD, LIIGUTAVAD ROTID!

selline asi on minu meelest väga kiiduväärt. kujutage ise ette: istud pingil, haukad võileiba... ja patsutad siidist rotti. kõlgutate koos jalgu, räägite kunstist.... rott teeks lahedat rotinaeru! lisaks mona lisa, milo venus ja 50 000 kaameratega jaapanlast.

ajakirjaniku sõnul meeldivad rotid ka prantslastele väga. näiteks kirjutab ta artiklis, et ´prantslased söövad hanemaksapasteeti ja joovad rose´d või vahuveini laskmata end närilistest häirida´ ja et ´osa inimesi teevad uinaku, rotid ümberringi siblimas´. ja siis muidugi kõige parem osa: ´lapsed mängivad koos rottidega!´

midagi rohkem ei olegi justkui öelda... sellisesse muuseumi läheks ma otsekohe, absoluutselt pirtsutamata. ei mingit hallitanud sodi, ürikuid või kivikirveid - hoopis siidised, liigutavad, särasilmsed rotid kuulsate maalide ja kujude vahel.

palun tehke eestisse ka selline koht. loodusloomuuseumis on rotte küll, aga nad on kõik täis topitud. rohkem elusaid!

word of the day: leukleuk! - no kohe väääga tore!

Kommentaare ei ole: