22. jaanuar 2015

kassi skaneerimine

kuulsin täna täiesti põrutavat uudist - üks mu sõbranna viib oma kassi skaneerimisele! ja uskuge või mitte, aga sellise protseduuri nimi on THE CAT SCAN. nimi nagu rusikas silmaauku, pole midagi öelda.

mul tekkis kohe mitmeid mõtteid, miks kasse skaneerida. näiteks võib vaja olla teha kassist pilt ja saata see sõbrale, et öelda BOZHEMOI VAATA KUI LAHE KASS MUL ON! teiseks võib vaja olla teha kassist pilt mälestuseks seinale või vetsu (mul on seal näiteks ka üks baretiga kass, roosa raami sees).

ja siis võib muidugi skaneerida kasse seestpoolt. just seda sõbranna seekord tegema läkski.

kas sa lähed testima, et kas tal on kõhus teemanteid? küsisin ma sõbrannalt.

ei, peidetud kuldmune, teatas sõbranna. kuigi ka teemantid poleks paha, tähendas ta siis. nii laheda kassi sees võib kõike ette tulla.

ja siis pidin ma muidugi kohe mõtlema ühele teisele sõbrale, kelle perekond elab palestiinas koos 13 kassiga. 13 kassi, kas te kujutate sellist asja üldse ettegi? põhimõtteliselt on see täpselt nagu paradiis, aga surra polegi enne tarvis. ja muidugi on mul nüüd veel rohkem põhjust teda kadetseda. sest mis kui kõikide nende kasside kõhud on ka teemanteid täis? oi johhaidii ja valleraa!

minu unistuste kassi kõhus oleks teemantite asemel muidugi karamellid. siis ta võiks neid iga päev kuhugi toanurkadesse poetada ja ma ei kurjustaks absoluutselt. ehk ongi viimane aeg naabri kass skaneerimisele viia. iial ei või teada, milliseid varandusi ta endaga kaasas kannab.

pinge kasvab tundidega.


ps. pildil on skaneerimisele mõistetud kass, kes kuulis just omaniku plaanidest. 

2 kommentaari:

Kristina ütles ...

Ma hakkasin muidugi kohe ette kujutama, kust otsast see kass neid karamelle nurka poetab... oehjah, rikutud mõtlemine...

Kairi Look ütles ...

Ma arvan ka, et sellised keerulised mõtted võiks jätta parem kassidele... ;) Peaasi, et saab karamelle.