8. mai 2015

unistuste rebane


peale kolmkümmet aastat aktiivseid otsinguid leidsin ma lõpuks ometi unistuste looma! see loom on üks rebane ja teda on hiljaaegu nähtud kuressaare lähistel.

seda, et ta on mu unistuste rebane, sain ma teada tänasest lehest. nimelt kirjutatakse seal, et unistuste rebane on kehalise kasvatuse tunni ajal kellegi jope tuuri pannud. aga see pole veel kõik - unistuste rebane valis jope, mille taskus olid kommipaberid! nende väljaselgitamisega pole teil tarvis vaeva näha, sest ma tean täpselt, mis kommid seal taskus olid.

(ärge murdke kaua pead. need olid oravakesed!)

muide, unistuste rebane tuli järgmisel päeval tagasi ja jooksis lastega kaasa! selline sõber ja kaasteeline kuluks ära kõigile, kel on kehalise kasvatuse tunnist kurbi mälestusi. sest ma tean küll, mida unistuste rebane laste kõrval sörkides neile innustuseks hüüdis (ja ei, see ei olnud ring-ding-ding-ding nagu ühes rumalas laulus arvatakse). ta hüüdis hoopis:

tubli!
ainult natuke veel! 
varsti saab pikutada!

ja võib-olla isegi:

cooperi test seebiks!

no kas pole mitte kuldaväärt unistuste rebane! kui keegi teda kuskil saaremaa vahel näeb, siis söötke tal palun kõht täis ja saatke ta kiiresti tallinnasse. tasun rikkalikult!

Kommentaare ei ole: