29. jaanuar 2018

wanted: täiuslikud rotid

kohtusin täna internetis täiusliku rotiga, kes käib ise duśi all ja peseb end seal seebiga. lisaks paistab rott kasutavat mingit eriti vinget pisaravaba śampooni. ma olen kindel, et see pole mingi johnson & johnsoni toode, vaid hästi varjatud saladus, millest meie, inimesed, ainult unistame. #nomoretears!

selle śampooni ostaksin ma kohe, ütlesin ma vennale, kes isepeseva roti youtube'ist välja kaevas.

ma ostaksin hoopis selle roti, arvas vend. eriti kui ta liiga palju vett ei tarvita.

selline mõistlik rott keerab kindlasti hambapesu ajal kraani kinni, mõtlesime koos. rohkem polnudki vaja, hammas läks kohe verele. nüüd peame plaani, kust neid pesevaid rotte rohkem saaks. hea, kui nad tuleksid kogu perega, et oleks lõbusam, ja veel võiksid nad olla sellest liigist, nagu see ratatouille'i oma - teeksid süüa ja valvaksid maja, nädalavahetustel tantsiksid ja kannaksid lahedaid mütse.

me harjutasime nende jaoks tervituslaulu ka. see kõlab nii:

hea roti jaoks on valla mu uksed ja mu hing.
mu silmad ja mu kõrvad ja mu perekonnaring.
kui tahad, tule alati! ma ootan, aken avali! 

rohkem polegi midagi öelda. tulge, rotid! me ootame teid!

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

Roti laul:
https://www.youtube.com/watch?v=bI33HShRm8s

Kairi Look ütles ...

Täpselt nii! Igal rotil oma laul.

Ragnar ütles ...

ma ka suht rott

Lee ütles ...

Ei ole kahjuks ei nunnu, ega tore ega vahva.

https://www.ohtuleht.ee/855180/julm-tegelikkus-internetilemmik-dusirott-ei-ole-rott-ega-vota-dussi

Kairi Look ütles ...

Oi-oi, väga kurb... Aitäh jagamast, Lee!