25. jaanuar 2019

moodsad ketsid ja selver

rullisin ükspäev internetis ja johhaidii, lõpuks ometi kingad, mis ka kingad on! ma ei salga: selliseid kannaks ma kohe.

lisaks meenusid mulle päikselised päevad minevikust, kui ma töötasin ühes lasteaias. kandsin seal toas egiptuse susse, need olid kodus laokile jäänud, ja ei läinudki kaua, kui maja peal hakkasid levima kõlakad, et ma käin õhtuti lendamas. nii mõnedki kaimud koputasid uksele ja kauplesid end kaasa, kasvõi korraks - söögivahetunni ajal või siis, kui teised magavad, tagaaias kiikede kohal. vastutasuks pakuti komme, nätsu, võileibu ja 10 minutit nintendo wii'd. olid need alles ajad! la dolce vita! alles hulga hiljem sain jaole, mis värk selle lendamisega on. 



see on sellepärast, et sa oled võlur, selgitas mulle kannatlikult karl-martin. 
ja need sussid andis sulle aladdin. 


nüüd mõtlen, et need ketsid kuluks ära küll, hea kuiva jalaga poodi iiriste järele lennata. teine variant on otsida kuskilt eriti pikkade jalgadega hobune, kes kannaks mu selverisse ja tagasi. printse, mis nendega kaasa tulevad, ärge palun tooge, nendega on kogu aeg mingi kamm. aga HOBUNE või ALADDINI KETSID - anytime!

helistage, kui teate, kust saab.
iaastak I have finally found something that might make me want to jog first time i

Kommentaare ei ole: